הנגשת אתרים

שיטת העבודה שלנו

כל אתר שמטופל במסגרת אחד השירותים המקצועיים שלנו עובר מיפוי ראשוני לאיתור "תבניות ויזואליות".
תבנית ויזואלית היא אוסף ייחודי של מרכיבים שונים אשר יוצרים את דף האינטרנט, לדוגמא – דף יצירת קשר שמכיל טופס למילוי פרטים אינו דומה לדף קטגוריות של פריטים בחנות, או דף שמכיל רשימת מאמרים בבלוג. לעומת זאת – במרבית האתרים, ובמיוחד באתרים הבנויים בתשתית וורדפרס – כל המאמרים באתר נתון הם באותה תבנית ויזואלית, ברוב אתרי המכירות – כל המוצרים באותה קטגוריה הם באותה תבנית ויזואלית.

לכל תבנית כזו מבוצע ניתוח התאמת נגישות בהתאם לרמת ההנגשה הנדרשת (A, AA או AAA), ולפי תוצאותיו – מכינים דו"ח פערים מפורט ועורכים תוכנית פעולה שמועברת לאישור הלקוח.

מרכיבי ההנגשה

הניסיון שלנו בפיתוח קוד (תכנות) והכרת ספריות קוד מגוונת בשילוב עם התמחות בהנגשה, מציבים את חברתו בנקודת פתיחה מתקדמת.
אנו מספקים חבילת הנגשת תשתית לאתר, באיכות ללא תחרות, תוך הקפדה על מקצועיות, שקיפות, הגינות ואמון הדדי בינינו לבין הלקוח.
משימת ההנגשה, שמבוצעת הן ברמת פיתוח קוד ללא צורך בתוסף חיצוני והן בעזרת תוסף חיצוני, מאפשרת לבעל האתר לסיים בעצמו את תהליך ההנגשה הקשור לתכנים, או להשתמש בשירותי עריכה, תמלול ותרגום בעזרת אחד משותפינו.

זמן ועלויות

זמן העבודה, ובאופן ישיר גם העלות, נקבעים למעשה על-פי כמות התבניות הויזואליות שנמצאו באתר.
לצורך המחשה, ניתן לומר שביצוע הנגשה מלאה לאתר בעל 500 דפים שכולם זהים בתבנית הויזואלית יהיה מהיר וזול יותר מאשר הנגשת אתר עם 40 דפים, שכל אחד מהם בתבנית ויזואלית שונה.

כמובן, כמות התבניות אינה הפרמטר היחיד – נלקחים בחשבון גם:

  • מספר השפות שיש באתר
  • מספר הרכיבים השונים ורמת הנגישות שלהם
  • רכיבים של צד ג' והיכולת לשלוט על מאפייני נגישות בהם.

עלות מול תועלת

הדבר היחיד, כנראה, שידוע בוודאות בתחילת העבודה הוא הערכת העלות שלה.
מנגד, קשה, לכאורה, להציג תועלת שוות ערך להשקעה הזו, אלא שלא כך הם פני הדברים – אתר נגיש אינו מועד לתביעות (אמיתיות או קנטרניות) בגין אי-הנגשה, הוא ערוך היטב להנחיות מנועי החיפוש ולפיכך מסייע לקידומו, וחשוב מכל – הוא זמין ונגיש לקהל רב יותר של גולשים שעד כה יתקשו או נמנעו מלהשתמש בו.

יצירת קשר

רוצים לדעת עוד? צריכים להנגיש אתר? מלאו את הטופס ונשוב אליכם בהקדם.